۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

براي ارزش‌هايتان ارزش قائل شويد ـ مجبور نيستيد همه را راضي نگه داريد

ـ براي ارزش‌هايتان ارزش قائل شويد


ـ مجبور نيستيد همه را راضي نگه داريد


هيج چيز مهم‌تر از اهداف شما نيست و هيچ چيز نبايد جلودار شما از رسيدن به اهداف خود باشد.
به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگي به نشاني http://zangoole.com آمده است: فقط روي اهداف زندگي‌تان تمرکز کنيد و به سمت موفقيت حرکت کنيد.
براي ارزش‌هاي‌تان ارزش قائل شويد: اگر بقيه ارزش‌هاي شما را بي‌ارزش مي‌دانند اصلا به آن‌ها اهميت ندهيد. ممکن است شما دوست داشته باشيد کتاب و مقاله‌هايي راجع به موفقيت و زندگي بخوانيد اما نگرانيد که ممکن است دوستان‌تان به شما بخندند.
ماجرا هرچه که هست به اهداف و ارزش‌هاي خودتان پايبند باشيد، خيلي از افراد (حتي اگر به زبان نياورند) وقتي ببينند شما چطور براي رسيدن به اهداف‌تان تلاش مي‌کنيد شما را با خود تحسين مي‌کنند.
به ياد داشته باشيد شما مجبور نيستيد همه را راضي نگه داريد: حتي اگر بخواهيد هم نمي‌توانيد همه را راضي نگه داريد، پس اصلا تلاش هم نکنيد. ياد بگيريد به آنچه برخلاف ارزش‌ها و اهداف شما است «نه» بگوييد. شهامت داشته باشيد که گاهي خلاف آنچه اکثريت فکر مي‌کنند بگوييد و اظهارنظر کنيد، اگر واقعا به نظرتان اعتقاد داريد.
البته طبيعي است که در زندگي هر کس افرادي هستند که شما دوست داريد آنها را راضي و خوشحال نگه داريد، همسرتان، فرزندان‌تان يا رييس‌تان. اما به طور کلي نظر و افکار اکثر افراد واقعا تاثيري روي شما نخواهد داشت. به اضافه اينکه اگر شما واقعا خودتان باشيد افرادي را دور خود خواهيد داشت که شما را به خاطر خودتان مي‌خواهند. اين بهتر از اين نيست که نقش بازي کنيد تا همه را راضي نگه داريد؟






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر